11 Şubat 2009

Punch - Drunk Love



Zaman zaman romantizm yapmak gerek diye izlerim bu tür filmleri. Klasik hikayeler çevresinde dönse de genel de eğlencelidirler. Filmin sonunda yüzünüzde tatlı bir gülümseme belirir bir çoğunu 2. kez izleme isteğine sahip olamayacağınızı bile bile.

Bu düşüncelere sahip birisi olarak Adam Sandler'on oynadığı bu filmi de muhtemelen benzer ifadeler ile sonladıracağımı düşünmüştüm ama yanılmışım. Uzun zaman sonra ilk defa bir filmi bitirmekte bu kadar zorlandığımı hatırlıyorum. Paul Thomas Anderson sıra dışı, izlenesi filmlere imza atmıştır, fakat bu defa...

Filmde Adam Sandler'da o bilindik romantik film tiplemesinin dışına çıkıyor. Farklı bir türe sahip Reign Over Me'de de oyuncuuluğunun değişik yönlerini görme fırsatım olmuştu nitekim bu filmde alışılmış tablonun dışına çıkan oyunculuğunu gördüm. 7 tane kız kardeşli ve hayatındaki bütün boşlukları işiyle dodurmaya çalışan kendi halinde bir genç adamı canlandırıyor (Bary Eagen) Sandler. Biraz sorunlu bir tip, belki de bu kadar kız arasında en küçük olarak yetişmenin vermiş olduğu bir psikoloji bu. Bu yaşantıdan kaçış isteği puding kuponları biriktirerek bedava uçuş mili kazanma çabası ile ifade ediliyor galiba. Kadınlar konusunda da doğuştan yeteneksiz olan Eagan, günün birinde bir kadınla tanışır ve yavaş yavaş kendini bulmaya başlıyor.

Hani filmi izleyip de farklı tadlar almış arkadaşlarımız var ise paylaşmalarını isterim, çünkü Anderson'dan bu kadar kötü bir yapım beklemediğim için hayal kırıklığı yaşıyorum :(

Hiç yorum yok: