10 Ekim 2008

Arkasında(MI)yız!

Teknik ekibin 3'te 2'si gönderilmiş ama sırf sezon ortasında hoca değiştirme gibi bir prensibi olunmadığı için bu vizyonlu yönetimim "esas oğlan" Skibbe takımın başında tutulmuş. Şimdi ne olacak, tam bir muamma. Bu kararı yönetimin tek başına aldığını sanmıyorum, mutlaka Skibbe ile görüş alış verişi yapılmıştır. Aslında 2 açıdan da içine düşülen trajikomik durumun resmidir yaşanılanlar.

1) Skibbe'nin bilgisi var ise: Yardımcı antrenöre başarısızlğı yıkma amacı taşır ki onu yönlendirecek onun potansiyelini kullanacak olan sen olmalısın. Ayrıca yeni geldiğin bu camiada başarını yardımcı antrenörlerin performansı ile kısıtlayacak kadar basit mantalite ile hareket ediyor olamazsın.

2) Yönetim Skibbe ile görüşmeden karar almış ise: Bu zaten "sen de git" demenin uzun yoldan ifadesidir ki aynı zamanda yönetim becerisizliğinin ve verdiği kararın arkasında duramayan bir yönetim anlayışının dışa vurumudur.

Neresinden bakılır ise bakılsın Galatasaray Futbol Yönetim Ekibi sezon başı itibariyle yapılmış olan teknik ekip seçiminda hata yapıldığını kamuyouna itiraf etmiştir. Teknik direktör ya da yardımcıları hiç farketmez, ana fikirdir esas olan bu hikayede. 3 yılda bugünkü hareket ile 4 teknik adam değiştimiş Adnan & Adnan ikilisinin yazdığı senaryonun altından daha çok sular akar orası ortada, fakat bu vizyonsuzluk ve istikrarsızlık ile hikaye her zaman tek bir finale mahkum ne yazık ki: "Başarısızlık"

Hiç yorum yok: