11 Ekim 2008

Maksimum Risk

Birazdan Bosna Hersek maçı başlayacak. Mustafa Denizli'nin meşhur bir lafı vardı: "Maçı kafamda 100 kez oynadım, 51'ini kazandım" diye. Böyle konuştuğu maçların çoğunu kazanırdı. Hafta başından beri ben de Denizli'nin taktiğini uyguladım hatta minimum sakat oyuncu ile, başaramadım. Bosna kolay lokma olmadı, üstelik bugün sahaya çıktığımız 11'i de düşününce bu 11 ile orta sahada nasıl üretkenlik sağlarız bilmiyorum. Rakibin tehlikeli oyuncularını ve dirençli oyun yapısını da işin içine kattığımızda tablo biraz daha karamsarlaşıyor.

Zor maç olacak, 3 puan süper olur; ha ihtimali nedir: Bence çok düşük. Kadrodaki eksiklikler değil sebebi, zaten olmayan oyun şablonu asıl etken. Tek bir umudum var, o da bu kadroda devamlılığı olmayan isimlerin normalin üzerinde bir performans göstermesi, yoksa...

Hiç yorum yok: