28 Mart 2009

Tomas Rosicky



Bir çok kişi benim gibi Dortmund'da oynadığı yıllarda tanıdı bu adamı. Dortmund'da bir futbol aklı olarak parlıyordu. 5 yılın ardından 2006 yılında Arsenal'e transfer oldu. İlk sezon oldukça iyi geçti Çek futbolcu için ama 2. yılında, geçen sezonun başlarında yaşadığı dizinden yaşadığı sakatlığın üstünden 14 ay geçmesine rağmen henüz sahalara dönemedi.

"Bu süre zarfında pek çok kez bıçak altına yattım, bir çok doktorun kontrolünden geçtim ama üzerinden 1 yıl geçmesine rağmen acılarınız sabit olarak devam ediyorsa artık futbolu bırakmayı bile düşünür hale geliyorsunuz. Bir daha furbol oynayamayacağımı düşünmeye başlamıştım. Fakat şu an dizim iyi durumda ve yakın bir zamanda oynayabileceğimi biliyorum." açıklamalarını yapmış The Sun'a. İster para kazanma hırsı, ister o yuvarlak neseye olan tutku deyin ama bir futbolcu için en acı şey yeşil sahalardan uzak kalmak olsa gerek.

Daha yapacağı çok şey var Rosicky'nin. Futboluna doyamadık daha, umarım sahalara çabucak döner ve o göze hoş gelen futbolu ile gözlerimizi pasını silmeye yeniden başlar.

Hiç yorum yok: