24 Eylül 2008

Spor Dünyası'nın KANAT'ı Kırık...



Kazım Usta'yı hep oyuncuları soy ismi ile birlikte anması ve yazılarına 1-2-3...diye maddeler sıralayarak başlaması ile hatırlayacağım. Çok sinirlendirirdi beni yorumları ile hatta hiç beğenmezdim desem yeridir, ama o saf yürekli haline her zaman saygı duydum . Özellikle Ahmet Çakar - Gürcan Bilgiç ve Ersin Düzen ile birlikte Atv'de yaptıkları programda Ahmet Çakar ın tüm takılmalarına rağmen o sabırlı ve temiz kalpli adamı o kadar net görebiliyordunuz ki. Akşam işten geldikte sonra açtığım televizyonda tüm günün yorgunluğunun ardından ölüm haberini alınca gerçekten çok üzüldüm. Uzun zamandır bir de Hasan Doğan'ın ölümü bu kadar çok etkilemişti beni. Hemen aklıma yyine 0 4'lü geldi nedense, sanki bir bütündü onlar. Ahmet Çakar'ın o kinayeli laf atmaları, Kazım Kanat ın sabırla dinlemesi , sonra da "Ya doktor" diye başlayarak sakin bir şekilde cevap vermeye çalışması, diğer taraftan da Gürcan ve Ersin in o samimi kahkaları gözlerimin önüne geldi, gerçekten duygulandım. Dedim ya yorumlarını beğenmezdim hatta zaman zaman kızıp kanal değiştirir ama sonunda tekrar açardım programını. O'nsuz sanki spor programları daha renksiz olacak gibi geliyor. Beşiktaş ın her galibiyetinde sanki bir taraflarda yüzünde o malum tebessümü ile bizi izliyormuş gibi hissedeceğim galiba. Huzur içinde uyu güzel insan.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

türk spor basınının bir duayeni,hatırı sayılır kalemi,ekranların renkli kişiliği ile tanınan kazım abisinin bu erken vedası tüm spor kamuoyunu derinden sarsmıştır.kendisine Allahtan rahmet ve acılı ailesine O nu sevenlere başsağlığı diliyorum...