12 Haziran 2010

Yönetim Kurnazlığı!

Mustafa Denizli çok kibar, efendi adam. Belki de arkasından iş çevrildiğini bile bile kendisine vefa gösterisi kıvamındaki basın toplantısının düzenlenmesine izin verdi, yönetimi basının önüne meze olarak atmadı. Bu tablo beni de uyutmuş olacak ki 6 teknik adam ile görüşeceğiz açıklamasını ilk başta ciddiye aldım, fakat şimdi herşey gün aşığına çıkmaya başladı. Schuster ile çok önceden yapılan anlaşmayı yeni yapılmış gibi lanse etmek Yıldırım Demirören'in yönetim tarzı göz önüne alındığında pek de uygulanmasına şaşırılacak bir yöntem değil, fakat bu plan çerçevesinde arada kaynayan Juande Ramos oldu. Adam resmen kullanıldığını iddia ediyor ve futbol hayatında ilk defa böyle bir manzara ile karşılaştığını belirtiyor. Demek ki adam henüz Türk'ün keskin, kestirmeci zekası ile tanışmamış.

Schuster'i değerlendirmeyeceğim, hoca tercihleri hakkında fikir belirtirken Magath'ın ardından 2. tercih olarak yerleştirmiştik sıralamaya o nedenle iyi tercih deyip geçiyorum ama mesele yönetim mantelitesi, insanların gözlerinin içine baka baka yapılanlar.

Demirören hakkında çok yazı yazdık, blog arşivinde durur. Kulübü kendisine borçlandırarak koltuğunu sağlama almaya çalışan bir zihniyetten Beşiktaş'a ve Türk Futbolu'na ne hayır gelir çok merak ediyorum. Beşiktaş'ın Serdar Bilgili sonrası 5-6 yıllık zaman diliminde 1 adım ileri gittiğini söylemek mümkün mü? Ben göremiyorum, gören varsa buyursun yorumları ile açsın ufkumuzu!

Hiç yorum yok: