11 Ekim 2009

Glasgow'da Final'in Adı: Robertson v.s Ding

Bir önceki yazıda turnuvanın yıldızı olan 2 gencin finalde karşılaşamasının heyecan verici olacağını yazmış ama Higgins'in tecrübesi ile finalde Ding ile karşılaşacak isim olma ihtimalinin fazlalığına değinmiştim. Robertson-Higgins maçı nefesleri kesti ama Avustralya'lı formunun o kadar zirvesindeki Higgins'i kendi evinde 6-5 devirmeyi başardı.

Diğer tarafta ise favori oalrak gördüğümüz Ding 6-1 ile resmen sürklase etti Williams'ı. Bu trnuvada gerçekten çok farklı Çinli oyuncu. Daha önce çıktığı 3 finali de kazanma başarısı göstermiş biri olarak bugün aynı geleneği sürdürüp sürdüremeyeceğini merakla bekliyorum.

Çok formda iki ismin nefes kesen mücadelesine sahne olacak Glasgow GP'nin Final'i. Kim kazanırsa kazansın şaşırılmayacak elbette ama ben Ding'i 1 adım önde görüyorum.

Hiç yorum yok: