03 Aralık 2009

Geri Dönüş



Forma skandalının ardından yönetimin en etkin isimlerinden Yiğit Şardan'ın istifası yaşanan olayın an ağır bedeli olmuştu. En az sorumluluk taşıyanlardan biri olmasına rağmen şube başkanı olarak bedeli ödemek istemişti. Adnan Polat'da kendisinin öneminin farkında olacak ki aradan kısa süre geçmesine rağmen yeni yapılanmaya giderek yönetim kurulunun kapısından içeri girmesini sağladı. Yaşanan krizin ardından en sevindirici gelişme bu olsa gerek Galatasaraylılar adına.

Galatasaray Spor Kulübü Yönetim Kurulu Başkan Yardımcılığından istifa eden Sayın Yiğit Şardan, Yönetim Kurulumuzun 3 Aralık 2009 tarihinde almış olduğu kararlarla Galatasaray Spor Kulübü Başkan Danışmanlığı ve Galatasaray İletişim Hizmetleri A.Ş.’nin Yönetim Kurulu Başkanlığı görevlerine atanmıştır.

Sayın Adil Emecan Yönetim Kurulu yedek üyeliğinden, Yönetim Kurulu asli üyeliğine atanmıştır.

Kulübümüz Yönetim Kurulu yeni görev dağılımı ise aşağıdaki şekilde belirlenmiştir.

Başkan: Adnan Polat
2. Başkan: Mehmet Helvacı
Başkan Yardımcısı -Mali ve İdari İşler: Ali Haşhaş
Başkan Yardımcısı -Sportif Faaliyetler: Haldun Üstünel
Genel Sekreter: Mümtaz Tahincioğlu
Muhasip Üye: Işın Çelebi
Veznedar Üye: Murat Yalçındağ

Sayın Yiğit Şardan, Sayın Ali Haşhaş, Sayın Haldun Üstünel, Sayın Işın Çelebi ve Sayın Adil Emecan’a yeni görevlerinde başarılar dileriz.

Saygılarımızla
Galatasaray Spor KulübüYönetim Kurulu

Başkan gerçekten de iyi iş çıkarmış Yiğit Şardan'ı yeniden bünyeye katarak. Önemli bir isim, son 2 yıldaki büyün projelerin altında imzası vardı.

Haldun Üstünel'in Sportif İşlerden Sorumlu Başkan Yardımcısı olarka atanması da son 2 yıldaki hamlelerinin ödülü. "Sihirbaz" Ali Haşhaş'da Başkan Yardımcılığı'na getirilen diğer isim.

Hiç yorum yok: