22 Mart 2011

Dost Acı Söyler














     Mehmet Topal'ın, Galatasaray hakkında beyanat verdiği söylense bir çokları yuvarlak, vefa dolu cümlelerle bezenmiş ifadeler bekler oyuncunun yumuşak, iddiasız karakterinden dolayı. Benim de aynı doğrultudaki beklentimin aksine çok net eleştirmiş Galatasaray Yönetimi'ni ve somut örnekler vermiş.

GALATASARAY YÖNETİMİ ÇOK KİŞİNIN AHINI ALDI
"Galatasaray'da yaşananlara çok üzülüyorum. İçim içimi yiyor.
Ancak bir açıdan da yönetimin, 'Biz nerede hata yaptık?' diye düşünmesi lazım. Bence Galatasaray yönetimi çok kişinin ahını aldı, sadece kendim için söylemiyorum. Hakan abiye, Hasan Şaş'a ve diğer arkadaşlara yapılanlar...
Bir gün bütün bunların "AH"ının çıkacağı belliydi. Kendimle ilgili konuya gelince, açıkçası ben kulübe karşı hep dürüst davrandım, ancak ayrılmadan önce en azından bir 'HELALLİK' beklerdim. Bunu dillendirmedim, ama beklerdim."

HELALLİK DEDİĞİM, BİR YILLIK ALACAĞIM
"Helallik dediğim, son 1 yıldaki alacağımı kastediyorum. Çünkü Valencia'dan teklif geldikten sonra ayrılmama izin vermek için tek şartın alacaklarımdan vazgeçmem olduğunu söylediler. Başka türlü izin vermeyeceklerdi. Düşünün Valencia'dan zaten bonservis bedeli alıyorlar, ama o da yetmiyor. Ayrıca alacağımdan da vazgeçmemi istiyorlar.

Mecburen vazgeçmek zorunda kaldım, çünkü zaten Valencia beni 2 yıldır takip ediyordu ve bu transferin artık uzamaması lazımdı. Düşünün zaten paranızı almak için 1 yıl bekliyorsunuz, sonra da yurt dışına transferinize izin vermek için sizi zamanında alamadığınız ve 1 yıldır beklediğiniz ve hak ettiğiniz paranızdan vazgeçmek zorunda bırakıyorlar. Helallikten kastım bu."


Böyle bir yönetim mantığı olamaz, adım gibi eminim bunu yapan da Adnan Polat destekli Adnan Sezgin'dir. İşte Polat'ın kankasını savunurken bahsettiği yöneticilik vasfı bu. Futboldan zerre çakmayan, saçma sapan işler yapan adam mevzuatı vesaireyi çok iyi biliyor diye övülüyordu tablo ortada. Yurtdışına gitme hayallerine karşılık resmen para almak, hakkındından vazgeçirmeye çalışmaktan düpedüz insanın duygularıyla oynamaktan başka nedir bu?

Bu mantalite, bu düşünce Galatasaray'ı yönettiği için utanıyorum. İnsan yönetiminden nasibini almamışların elinde bu kulübün haline bakınca şaşırmamak gerek, belki de bunlar iyi günler... 

Hiç yorum yok: